Home » , » Jag är William (2017) Film På Viaplay

Jag är William (2017) Film På Viaplay

Film På Tv2 Jag är William i høj kvalitetskvalitet. Film Best Jag är William i bedste videoformat. Film På Nexus Jag är William i PSP Mini-DVD kvalitet. Film Komplet Jag är William i Blu-Ray 1080P kvalitet. Film På Tv Jag är William i HD-format.


Du kan opdage en fuld beskrivning av Jag är William nedan:
  • Originaltitel : Jeg er William
  • Film titel i ditt land : Jag är William
  • År av film : 2017
  • Genrer av film : Familj, Drama,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2017-12-21
  • Företag av film : Meta Film,
  • Länder film : Denmark,
  • Språk film : Dansk,
  • Varaktighet film : 86 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 6
  • Youtube ID för filmen :
  • Översättning av film : DA,EN,SV,
  • Maska av film :Ferdinand Bach (Miller), Mona Stilling Poulsen (), Julius Green Volder (Arnold), Zeev Sevik Perl (), Kaspar Colling Nielsen (), Alexander Magnússon (William), Gregers Federspiel (Martin), Ludvig de Lorenzi (), Jeppe Bruun Wahlstrøm (), Rasmus Bjerg (Uncle Nils), Frank Hvam (), Jakob Agermose Pedersen (Bertil Brystkasse), Anna Lyngby Olsen (), Nicolai Jandorf Klok (), Peter Kroll (Svend), Henrik List (), Bo Carlsson (), Nina Christrup (), Stinne Henriksen (Mother), Niels-Martin Eriksen (), Carsten Rabjerg (), Amina Arrakha (Viola), Martin Kongstad (), Dorte Højsted (Lise)

6183580

Jag är William metode til at blive film tilvejebragt af Meta Film, der har en beskrivning av filmen är "William måste flytta till sin morbror efter att hans pappa gått bort. Morbrodern är en småfifflare och när han hamnar i trubbel måste William hjälpa till. Som om han inte har nog med problem själv; några mobbare i hans nya skola kräver honom på pengar för att han ska slippa stryk. Men hans nya vän Viola ger honom stöd och mod.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst øreforstyrrende lydkvalitet og største starring aktörer.

Efter jeg först lære om den här filmen är jag inte helt säker i tilfælde jeg h idé eller nej. Efter att ha sett det Jeg har at tale det virkelig gerne. Jeg anbefaler stærkt den här filmen for folk der interesseret genre Familj, Drama, . Tæl på titta på den få det bedste ved blot klick en knap och registrera, du kunne muligvis titta forskellige senaste filmtitlar bedste deal.

... Film På Iphone Jag är William i top kvalitet 720p ....




Production Design : Søren Schwarzberg, Director of Photography : Eric Kress, Executive Producer : Nina Bisgaard, Line Producer : Louise Grosell, Casting : Tanja Grunwald, Producer : Stine Meldgaard Madsen, Editor : Peter Winther, Novel : Kim Fupz Aakeson, Executive Producer : Meta Louise Foldager, Producer : Jakob Kirstein Høgel, Costume Design : Louize Nissen, Screenplay : Kim Fupz Aakeson, Director : Jonas Elmer
Ja, nu du kan se film avseende Jag är William 100% längd och förvärva den ansluta till detta film Jag är William i high definition format.


Tags: based on novel, mental illness, uncle nephew relationship, courage,

You've just seen the movie categories Drama / Familj titled Jag är William (2017) Film På Viaplay. You can bookmark this page with the URL https://streamfilmernacmore.blogspot.com/2016/04/jag-ar-william-2017-film-pa-viaplay.html. Thank you!
Jag är William (2017) Film På Viaplay 910109.
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Stream Filmerna Cmore - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger